TIP – Selecteer verkopers met uithoudingsvermogen.
Wilt u ook een hogere respons op uw direct mailing?
Zorg dan dat de follow-up van uw direct mailing gedaan wordt door verkopers met uithoudingsvermogen. 80% van de sales wordt gegenereerd na 5 tot 12 contactpogingen, terwijl slechts 10% van de verkopers het uithoudings- of doorzettingsvermogen heeft om het zolang vol te houden. Selecteer daarom verkopers met uithoudingsvermogen.
Zorg daarnaast voor een contactstrategie, die genoeg contactmomenten bevat om het lang vol te kunnen houden. Veel contactmomenten maken het mogelijk dat uw verkopers ook daadwerkelijk kunnen scoren en dat uiteindelijk ook uw direct mailing (of sales campagne) succesvol is.
Bij een direct mailing draait het uiteindelijk maar om één ding: een hoge respons. Testen hebben aangetoond dat bij gebruik van een bedrukte kartonnen envelop van Holland Special Envelopes de respons 4x hoger is dan bij gebruik van een traditionele papieren versie. Met een bedrukte kartonnen envelop valt er dan ook echt iets op de deurmat of op het bureau van uw doelgroep.
Heeft u ook behoefte aan meer respons op uw direct mailing?
Neem dan contact met ons op en vraag naar Niels Dekker. U kunt ook een e-mail sturen naar niels@hollandspecialenvelopes.nl of rechtstreeks bellen naar 06 22 52 28 18.